Za sprawą nagrodzonego w Cannes Tańca w narożniku, opowiadającego przez pryzmat jednostki o nadziejach i rozczarowaniach transformacji po 1989 roku, Jan Bujnowski zgłasza akces do reprezentacji polskiego kina. Uprawiając tyleż efektowną, co skuteczną reżyserską tiki-takę, twórca zaczarowuje widzów i pozwala nam uwierzyć, że najntisowe środkowoeuropejskie blokowisko może stać się scenerią cudów, jakich nie powstydziliby się w Neapolu. W filmie pomysłowo flirtującym z konwencją coming-of-age reżyser składa także hołd wszystkim marzycielom, którzy – wbrew przewidywaniom bukmacherów - liczą na to, że wyobraźni zawsze uda się okiwać rozczarowującą rzeczywistość.
Urodzony w 1994 roku w Białymstoku. Absolwent reżyserii w Szkole Filmowej w Łodzi, wcześniej studiował dziennikarstwo i historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Jego poprzedni film krótkometrażowy Diabeł otrzymał specjalne wyróżnienie jury na prestiżowym festiwalu w Clermont-Ferrand.
2016 Jak przyrządzić karpia (short)
2018 Wehikuł czasu / Time Machine (short)
2019 Krzyżowka / The Crossword (short)
2021 Olimpijczyk (short)
2022 Diabeł / The Devil (short)
2023 Oskarżenie (short)
2024 Taniec w narożniku / Dancing in the Corner (short)