Dwudziestoletni Antonio (magnetyczny Max Suen) twierdzi, że nie potrafi kochać. Z łatwością jednak wchodzi w relacje erotyczne – ze starszymi i młodszymi, z kobietami i mężczyznami. Za każdym razem mniej lub bardziej na tym korzysta, bo po rozkoszach zmysłowych lubi przeszukać mieszkania, w których akurat spędził noc, i zabrać sobie coś na pamiątkę. Sprzedaje też narkotyki, bo – jak wszyscy w zubożałej po kryzysie Argentynie – potrzebuje kasy, a niedojrzała, konfliktowa matka, z którą mieszka, przepuszcza każdy grosz. Czy uda mu się zdecydować na ucieczkę, gdzieś na południe, gdzieś na zawsze? W debiutanckim filmie Sachy Amarala ważniejsze od odpowiedzi na to pytanie jest swobodne dryfowanie Antonia po Buenos Aires, niezwykła łatwość, z jaką ucieka od form, w których próbuje go zamknąć otoczenie, organiczna wręcz wolność. W tym sensie ma w sobie dużo z bohaterów Nowej Fali: chce „żyć własnym życiem” i pędzić „do utraty tchu”, często cudzym kosztem. Przyjemność po mojej stronie, która zwyciężyła ostatnią edycję BAFICI w Buenos Aires, jest przy tym dziełem niesamowicie wręcz cielesnym, ale i odbijającym strzępy istnienia w różnych mediach: na czatach, w wiadomościach głosowych czy na ekranie telewizora, gdzie wciąż przejrzeć się można w starych filmach Fritza Langa.
Buenos Aires International Independent Film Festival (BAFICI) 2024 – najlepszy film
Urodził się w Brazylii w 1988 roku, od lat mieszka w Argentynie, gdzie ukończył Universidad Nacional de las Artes (UNA) w Buenos Aires. Pracował jako reżyser teatralny, aktor, montażysta, napisał scenariusz do filmu Adiós, entusiasmo w reżyserii Vladimira Durána. Stworzył kilka filmów krótkometrażowych, by w tym roku zadebiutować w pełnym metrażu filmem Przyjemność po mojej stronie nagrodzonym na festiwalu w Buenos Aires (BAFICI).
2019 Grandes son los desiertos / Great Are the Deserts (short)
2021 Billy Boy (short)
2022 Plurabelle (short)
2024 Przyjemność po mojej stronie / El placer es mío / The Pleasure is Mine