Fantazja nowojorska w trzech rozdziałach: w pierwszym oglądamy niespodziewane spotkanie z dawno niewidzianym byłym, w drugim – z jeszcze dłużej niewidzianą nastoletnią siostrą, w trzecim zaś – z ojcem przybywającym z drugiej półkuli. Feña (Lío Mehiel, nagroda aktorska na festiwalu Sundance) jest dwudziestoparoletnim trans-mężczyzną, któremu towarzyszymy przez jedną dobę w różnych przygodach i mniejszych lub większych starciach z przeszłością. Akcja zaczyna się od ambiwalentnej, naładowanej melancholią i resentymentem fantazji erotycznej (deszcz zaczyna padać w odpowiednim momencie, całodobowa pralnia jest pusta, nagie ciało odbija się w drzwiczkach pralki). Wkrótce jednak wszystko przeradza się w ciąg uporczywych niedogodności (zatrzaśnięte drzwi, worek ze śmieciami pęka na schodach, kobieta w banku z czystej złośliwości nie chce wypłacić pieniędzy na „kobiecy” dowód). Debiutujący w pełnym metrażu reżyser Vuk Lungulov-Klotz i autor zdjęć Matthew Pothier chwytają niuanse z życia queerowych prekariuszy, akcentując międzyludzkie niezręczności, jak również ukazują mniej reprezentacyjną stronę wielkiego miasta.
Urodził się w 1994 roku w Nowym Jorku. Część dzieciństwa spędził w krajach pochodzenia swoich rodziców-imigrantów – w Chile i Serbii. Po powrocie do USA studiował w konserwatorium filmowym w Purchase przy Uniwersytecie Stanu Nowy Jork. Swoje projekty rozwijał m.in. w programach Sundance Institute Lab i Tribeca Film Institute. Jego pierwszy short Still Liam (2016) był pokazywany na wielu festiwalach kina LGBT. Mutt to jego pełnometrażowy debiut reżyserski.
2016 Still Liam (short)
2019 Welcome Back, Lenny (short)
2021 River Fork (short)
2023 Mutt