Czym jest wyobraźnia, a czym rzeczywistość? W przypadku tajemniczego portretu Gosieńki, która siedzi przy kołowrotku i rozpamiętuje swoją miłość do Fausta, rozróżnienie tego jest niemal niemożliwe. Uczucie dziewczyny wciąż lawiruje między namiętnością a paniczną rozpaczą, na przemian zamierając i odżywając. Na pierwszy plan wysuwa się tu podstawowy konflikt definiujący arcydzieło Franza Schuberta.
ARTE TV&Austrian State Broadcaster ORF Contest 2015 – Audience Prize
Studiowała montaż i reżyserię w Filmakademie Wien, gdzie przygotowuje się do realizacji filmu dyplomowego; stypendystka Wydziału Sztuk Wizualnych na Uniwersytecie w Barcelonie. Od wielu lat zaangażowana w taniec współczesny (performatywne instalacje i teatr fizyczny). Uczestniczyła w międzynarodowych projektach filmowych, np. w Afryce Środkowo-Wschodniej jako asystentka reżysera nowojorskiej Film-NGO – przedsięwzięcia Miry Nair i Sofii Coppoli. Tworzy filmy krótkometrażowe, dokumenty, reklamy i wideoklipy.
2014 Addict in Circles (short)
2014 Cud Wiosny/ Frühlingswunder (short)
2015 Gosieńka przy kołowrotku / Gretchen am Spinnrade / Margarete at the Spinning Wheel