Lepki, mieszczański dramat w trzech odsłonach. Każda część zaczyna się sceną, w której widzimy parę w średnim wieku jadącą na dworzec po wracającego z Afganistanu syna. To, co początkowo wydaje się pełnym uczuć, rodzinnym spotkaniem, szybko okazuje się być swoim przeciwieństwem: odgrywanym przez małżeńską parę erotycznym rytuałem, którego dramaturgiczną osią jest wynajęcie męskiej prostytutki, chłopaka wcielającego się w ich syna. Powtarzające się rodzinne kolacje stają się coraz bardziej traumatyczne, halucynacyjne i nasycone kazirodczymi nutami. A tajemnicze okoliczności zniknięcia kolejnych chłopaków zmieniają film z edypalnego, psychoanalitycznego seansu w niemalże horror. Film Omera Fasta był jedną z najbardziej komentowanych prac, prezentowanych na ostatniej wystawie documenta w Kassel.
Urodził się w 1972 roku w Jerozolimie, studiował film i sztuki wizualne w Stanach Zjednoczonych, obecnie mieszka i pracuje w Berlinie. Jest jednym z najbardziej innowacyjnych współczesnych artystów pracujących na pograniczu kina i galeryjnej sztuki wideo. Jego prace były pokazywane między innymi na documenta w Kassel (2012), Biennale w Wenecji (2011), biennale sztuk performatywnych Performa w Nowym Jorku (2009), Taipei Biennale, Singapoure Biennale, Liverpool Biennale oraz na licznych festiwalach filmowych na całym świecie (m.in. Sundance i Rotterdam).
2011 5,000 Feet Is the Best (short)
2012 Ciągłość / Continuity (short)